شرکت تولیدی اکسیر ساز شمال به عنوان تخصصی ترین و بزرگترین تولید کننده شبکه های بافت شده ( توری ) پلاستیکی با روش بافت حلقوی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ در ایران از نموده است ، در سال ۱۳۹۳ ” شرکت تولیدی پلیمر بافت بابل در مجاورت آن و با هدف توسعه این صنعت نوپا در کشور تاسیس گردید . اکنون این دو شرکت با مساحت بیش از دو هکتار وسیعترین کارخانه تولیدی این صنف می باشند و با کادر تولید و بازرگانی ورزیده باهم همکاری نموده و به پشتوانه دو دهه تجربه مدیران خود نه تنها کشور را از واردات محصول مشابه بی نیاز نموده بلکه به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم محصولات خود را به کشورهای همسایه ، آسیای میانه و اروپا صادر و در این عرصه با کمپانی های بین المللی به رقابت می پردازند.

این محصولات که در ابتدا شامل انواع کیسه های بسته بندی بوده است با تولید توری سایبان مونوفیلامنت، توری سایبان مونوتیپ ، توری ایمنی ساختمان ، توری حصاری ، توری جمع آوری محصول ، توری بادشکن ، توری ضد تگرگ ، توری ضد پرنده ، توری مش و فرآورده های دیگر گسترش کمی و کیفی یافته است.

سفارش آنلاین

برای سفارش محصولات شرکت اکسیر ساز شمال و شبکه توری ضدسرما و تگرگ ( مونو فیلامنت) میتوانید از این لینک سفارش خود را ثبت نمایید. جهت راهنمایی و مشاوره با دفتر شرکت تماس بگیرید.

منابع : راهنمای مرکبات(کاشت، داشت و برداشت)، موسسه تحقیقات مرکبات کشور.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *