نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی (مکانیزاسیون، آبیاری، نهاده ها) اصفهان 1400، در تاریخ 9 الی 12 دی ماه برگزار می شود. شرکت اکسیر ساز شمال با 20 سال سابقه تولید در بافت حلقوی پلاستیکی و در زمینی به وسعت بیش از دو هکتار ، در این نمایشگاه محصولات جدید خود را برای سال دوم و تولیدات قدیمی خود را برای دهمین سال متوالی در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار میدهد.

shiraz exhibition

از این نمونه محصولات، تولیدات جدید شرکت از جمله توری شبکه مونوتیپ در درصد های مختلف تراکم و توری شبکه مونوفیلامنت را می توان نام برد ، توری شبکه سایبان ، توری شبکه ایمنی ساختمان کرم رنگ ، توری جمع آوری محصول ، توری ضد تگرگ ، انواع کیسه های بسته بندی ، توری شبکه مش و شبکه های حصاری نیز جزو محصولات قدیمی و با سابقه این شرکت است که جهت ارایه به مشتریان آماده عرضه است.

بازدیدکنندگان و کشاورزان محترم می توانند هر روزه از ساعت 10 الی 18 برای بازدید از نمایشگاه به محل برگزاری حضور یابند و از غرفه شرکت اکسیر ساز شمال در سالن B بازدید نمایند . همچنین جهت تهیه محصولات این شرکت می توانند با نمایندگان فروش این شرکت که در غرفه حاضر هستند جهت عقد قرار داد و مشاوره مذاکره نمایند.

همچنین هموطنان خارج از استان جهت تهیه محصولات شرکت میتوانند هم از طریق نمایندگان استان یا واحد بازرگانی شرکت تماس حاصل نمایند یا بصورت آنلاین محصولات خود را سفارش دهند:

سفارش آنلاین

برای سفارش محصولات شرکت اکسیر ساز شمال و شبکه توری ( مونو فیلامنت و مونوتیپ ) میتوانید از این لینک سفارش خود را ثبت نمایید. جهت راهنمایی و مشاوره با دفتر شرکت تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *