کیسه سیب زمینی همدان

کیسه سیب زمینی همدان

شرکت اکسیر ساز شمال بزرگترین تولید کننده انواع توری های بسته بندی راشل و توری سایبان در ایران می باشد و آماده ارسال به سراسر کشور از جمله استان همدان می باشد.

برای سفارش کیسه های راشل در همدان می توانید با شماره تلفن های زیر استفاده کنید یا از طریق این لینک به سفارش اینترنتی بپردازید.

آدرس کارخانه :

بابل – شهرک ثباتی- پاسداران 22 – ساختمان اکسیر- شرکت اکسیر ساز شمال

ایمیل پشتیبانی :

Trade@Exirsaz.com

 

محصولات قابل ارسال در استان همدان

تولید کننده انواع تور های بسته بندی از قبیل  تور ( کیسه) بسته بندی پیاز و  تور  ( کیسه) بسته بندی سیب زمینی می باشد و در رنگ های قرمز و زرد و پرتقالی می باشند

کیسه توری راشل پرتقالی رنگ در همدان

کیسه راشل در همدان

کیسه توری راشل پرتقالی رنگ شرکت اکسیر ساز شمال جهت بسته بندی محصولات باغی همچون پرتقال ، نارنگی و انواع مرکبات طراحی و تولید شده است نمایان شدن محصولات از داخل کیسه ، تحمل وزن محصول در حد استاندارد ، مقاومت در برابر ضربه، جابجایی هنگام بارگیری و نرمی ولطافت کیسه -که باعث جلوگیری از خراشیده شدن پوست میوه  میگردد- از ویژگیهای این کیسه می باشد.

رنگ: پرتقال
کشور سازند: ایران
سهولت در جابجایی و فروش محصولات باغی
ابعاد:37 در 50 سانتیمتر

گنجایش: 10کیلوگرم
کاربرد: بسته بندی میوه جات

کیسه زرد رنگ در همدان

کیسه توری راشل زرد رنگ شرکت اکسیر ساز شمال جهت بسته بندی محصولات زراعی  وباغی همچون سیب زمینی ، گردو و …. طراحی و تولید شده است نمایان شدن محصولات از داخل کیسه ، تحمل وزن محصول در حد استاندارد ، مقاومت در برابر ضربه و جابجایی هنگام بارگیری از ویژگیهای این کیسه می باشد.

رنگ: زرد
کشور سازند: ایران
سهولت در جابجایی و فروش محصولات باغی و زراعی
ابعاد: 50 در 80 سانتیمتر

گنجایش: 30 تا 35 کیلوگرم
کاربرد: بسته بندی

کیسه قرمر زنگ در همدان

کیسه توری راشل قرمز رنگ شرکت اکسیر ساز شمال جهت بسته بندی محصولات زراعی  وباغی همچون پیاز ، کلم و …. طراحی و تولید شده است نمایان شدن محصولات از داخل کیسه ، تحمل وزن محصول در حد استاندارد ، مقاومت در برابر ضربه و جابجایی هنگام بارگیری از ویژگیهای این کیسه می باشد.

رنگ: قرمز
کشور سازند: ایران
سهولت در جابجایی و فروش محصولات باغی و زراعی
ابعاد: 50 در 80 سانتیمتر

گنجایش: 30 تا 35 کیلوگرم
کاربرد: بسته بندی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *