اهمیت بسته بندی

امروزه صنعت بسته بندی یکی از مهمترین روش‌های مهم بازاریابی در کسب و کار است. بسته بندی تنها برای محفوظ نگه داشتن محصول نیست، بلکه زمینه را برای برندینگ یک شرکت و یا کارخانه فراهم می‌کند. از دید خریدار همیشه کیفیت یک محصول با نوع بسته بندی آن در ارتباط است.

کیسه‌های بافت راشل علاوه بر استحکام از نمای خوبی هنگام بسته بندی برخوردارند.

کیسه‌های توری

این کیسه‌ها از جنس پلی اتیلن هستند که به روش بافت حلقوی بافته می‌شوند. جنس این مواد و نوع بافت ان باعث قدرت، مقاومت و استحکام بالای این کیسه‌ها می‌شوند.

همینطور تولید این کیسه‌های توری راشل با استفاده از نخ‌های پهن پلی اتیلن باعث لطافت بیشتر این کیسه‌ها می‌شود.

این کیسه‌ها برای بسته بندی انواع مرکبات، سیب زمینی، پیاز، کلم و بسیاری دیگر از محصولات کشاورزی و باغی مناسب می‌باشند.

داشتن نخ سرکیسه که با کشش نخ به راحتی گره خورده و نیازی به دوخت سرکیسه نمی‌باشد ازمزایای دیگر این محصول بسته بندی می‌باشد.

کیسه‌های بافت راشل مناسب برای بسته بندی انواع میوه و صیفی جات

زیبایی، تنوع رنگ و سهولت در تهویه هوا در کیسه و جلوگیری از فاسد شدن محصول، تخلیه خاک و ضایعات از منافذ، نمایان بودن اندازه و شکل محصول به صورت کامل در کیسه، باعث افزایش میزان رغبت مشتریان به خرید این محصول برای بسته بندی محصولات کشاورزی خود در سراسر دنیا شده است.

بنا به این دلایل امروزه در سرتاسر دنیا خصوصا اروپا استفاده از این مدل کیسه‌ها و خصوصا کیسه‌های بافته شده به روش راشل مرسوم است و به عنوان یک روش بسته بندی استاندارد که قابلیت حفظ محصولات بسته بندی شده را دارد، جایگزین کیسه‌های معمولی شناخته شده می‌باشد.

زیبایی محصولات کشاورزی مانند خیار، کلم، هویج، پیاز و سیر و همرنگ شدن و یا تضاد کامل آن‌ها با رنگ کیسه‌ها، زیبایی خاصی به بسته بندی این محصولات می‌دهد و باعث کشش خریداران به این محصولات بسته بندی شده می‌گردد.

تنوع در سایز این کیسه‌ها نیز زمینه را برای استفاده در هر شرایطی از فروشندگان عمده تا مصرف کنندگان نهایی که قصد خرید یک بسته کوچک را دارند نیز فراهم می‌نماید.

کیسه های بافت راشل مناسب برای بسته بندی گردو

 خرید انلاین

 جهت خرید کیسه های توری راشل و دیگر محصولات اکسیر ساز شمال می توانید از طریق صفحه تماس با ما و یا بصورت انلاین ازاین لینک اقدام به خرید نمایید.

منبع: اکسیرساز شمال

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *