کیسه سیب زمینی اصفهان

کیسه سیب زمینی در اصفهان

شرکت اکسیر ساز شمال بزرگترین تولید کننده انواع توری های بسته بندی راشل و توری سایبان در ایران می باشد و آماده ارسال به سراسر کشور از جمله استان اصفهان می باشد.

برای سفارش کیسه های راشل در اصفهان می توانید با شماره تلفن های زیر استفاده کنید یا از طریق این لینک به سفارش اینترنتی بپردازید.

آدرس کارخانه :

بابل – شهرک ثباتی- پاسداران 22 – ساختمان اکسیر- شرکت اکسیر ساز شمال

ایمیل پشتیبانی :

Trade@Exirsaz.com

 

محصولات قابل ارسال در استان اصفهان

تولید کننده انواع تور های بسته بندی از قبیل  تور ( کیسه) بسته بندی پیاز و  تور  ( کیسه) بسته بندی سیب زمینی می باشد و در رنگ های قرمز و زرد و پرتقالی می باشند

 

تحمل وزن کیسه‌های توری راشل چگونه است؟

 

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در هنگام انتخاب و خرید کیسه توری راشل به آن توجه داشته باشید، تحمل وزن هر یک از توری‌هاست. کیسه‌های توری راشل قادر به تحمل وزن مشخصی‌اند که معمولا این مشخصات هنگام فروش کیسه‌ها، توسط فروشنده قید می‌شود.

موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد این است که کیسه‌های توری راشل، می‌توانند بیشتر از وزن قابل تحمل خودشان، وزن تحمل کنند. البته این موضوع دلیل نمی‌شود که شما تعداد زیادی از محصولات کشاورزی را درون کیسه قرار دهید و انتظار داشته باشید که کیسه سالم بماند؛ ولی خصوصیت این کیسه‌ها این است که می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند.

به طور مثال، کیسه‌هایی که قادر به تحمل وزن 40 کیلوگرم‌اند، می‌توانند وزن 45 کیلوگرم را نیز تحمل کنند. یا به طور مثال، کیسه‌هایی که قادر به تحمل وزن 7 کیلوگرم‌اند، می‌توانند وزن 12 کیلوگرم از محصولات را نیز تحمل کنند. به‌هرحال، بهتر است که متناسب با وزن قابل تحمل هر یک از کیسه‌ها، درون آن‌ها بار قرار دهید تا دچار پارگی نشوند.

سایز کیسه‌های توری راشل

کیسه‌های توری راشل در سایزهای مختلفی طراحی و تولید شده‌اند که هر کدام برای محصولات خاصی مناسب‌اند. کیسه‌های توری راشل، 60 در 80 سانتی متر، یکی از بزرگ‌ترین کیسه‌های توری است که برای تحمل وزن بالای 40 کیلوگرم تولیده شده است. در هنگام خرید کیسه توری راشل، به سایز این کیسه‌ها و وزن قابل تحمل آن‌ها توجه کافی داشته باشید.

کیسه توری راشل یکی از انواع کیسه‌هایی است که برای بسته‌بندی انواع محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله در مورد کیسه توری راشل، ویژگی‌ها و مزیت‌های آن صحبت کردیم. در صورتی که نیاز به خرید این کیسه‌های توری دارید، باید به یک سری نکات هم توجه داشته باشید. به طور مثال، سایز و وزن قابل تحمل توری، از فاکتورهای بسیار مهم آن‌ها محسوب می‌شود.

در صورتی که تا به حال برای محصول کشاورزی و یا باغی اقدام به خرید کیسه توری راشل نکرده اید، بهتر است که با کارشناسان حرفه‌ای ما در زمینه فروش این توری‌ها ارتباط بگیرید تا در مورد انتخاب بهترین کیسه‌های توری راشل، راهنمایی شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *